گجت نیوز

معرفی بهترین گجت ها و برنامه های روز دنیا

گجت نیوز

معرفی بهترین گجت ها و برنامه های روز دنیا

معرفی ، دانلود و نصب اسنپ چت برای اندروید

از آنجاییکه در کشور ما اکثر افراد فقط از یک شبکه‌ی اجتماعی یا اپلیکیشن پیام‌رسان استفاده میکنند، احتمالا بسیاری از افراد به جز اینستاگرام و تلگرام با شبکه‌های اجتماعیِ دیگر و اپلیکیشن‌های پیام‌رسانِ دیگر غریبه هستند و نسبت به آن‌ها اطلاعاتی ندارند. یکی از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان و تا حدودی شبکه‌ی اجتماعی، سرویس محبوب Snapchat است که کاربران بسیاری را در سراسر دنیا برای خود جذب کرده است. امروز قصد داریم توضیح مختصر و ساده‌ای درباره روش کار و طرز استفاده از این سرویس محبوب را شرح دهیم. همراه چه جوری باشید.

Snapchat چیست؟

اسنپ چت یک شبکه‌ی اجتماعی/پیام‌رسان است که مبنای کار آن ارسال عکس به دوستان به صورت موقت است. یعنی اینکه عکسی را برای دوستتان ارسال میکنید که دوستتان فقط چند ثانیه(یا حتی یک ثانیه) میتواند آن را ببیند، سپس این عکس به صورت خودکار پاک میشود! البته به مروز زمان و با با زیاد شدن کاربران سرویس Snapchat، امکانات بسیاری به این سرویس محبوب اضافه شده است ولی همچنان ماهیت اصلیِ خود که همان ارسال تصاویر نابودشونده است را حفظ کرده است و این قابلیت به عنوان مهم‌ترین قابلیت اسنپ‌چپ شناخته میشود.

همچنین بد نیست بدانید که با توجه به نوع کارکرد این سرویس، اکثر مخاطبانِ آن را قشر نوجوان و به اصطلاح Teenager‌ها تشکیل میدهند.

  ادامه مطلب ...

معرفی محبوب ترین برنامه انتقال فایل ، ShareIt

ویژگی های ShareIt

 برنامه شیر ایت در واقع برنامه ای است برای تسهیل در امر انتقال فایل بین دو دستگاه موبایل که با استفاده از آن می توان بدون نیاز به کابل یا ابزار واسطه، با سرعت مطلوبی، اقدام به انتقال انواع فایل های مختلف بین دو دستگاه نمود. در گذشته برای انتقال فایل بین دو دستگاه موبایل، معمولا از ارتباط بلوتوث استفاده می گردید که ارتباطی ناپایدار، دارای برد ارتباطی کمتر از 20 متر و سرعتی پایین بود. اما با استفاده از وای فای، سرعت ارتباط بسیار بالاتر از گذشته شده است ضمن اینکه برد ارتباطی تا 100 متر نیز افزایش یافته است. علاوه بر همه این ها، شما با استفاده از قابلیت های مختلف اپلیکیشن ShareIt می توانید چندین گوشی مختلف را با یکدیگر شبکه کرده و به صورت یک شبکه محلی، اقدام به ارسال و دریافت فایل های مختلف، یا انجام بازی های مختلف گروهی و تحت شبکه بپردازید. ضمن اینکه با دانلود ShareIt و استفاده از این برنامه می توانید بین سیستم کامپیوتری خود و دستگاه موبایل خود نیز با استفاده از وای فای، یک ارتباط شبکه ای ایجاد کرده و فایل هایتان را بین دو دستگاه انتقال دهید.

منبع این بخش از مقاله معرفی شیر ایت سایت راسخون می باشد.
مزیت های شیر ایت 

به کارگیری گیرنده های وای فای در موبایل ها و تبلت ها از بهترین تصمیماتی بوده که سازندگان گجت های هوشمند تا به امروز گرفته اند. این روزها وای فای نه تنها به استانداردی جهانی برای دسترسی به اینترنت تبدیل شده، بلکه از آن به عنوان جایگزینی برای روش های قدیمی تبادل فایل مثل بلوتوث و اینفرارد و کابل های USB هم استفاده می شود.

استفاده از وای فای برای تبادل فایل دو مزیت بسیار بزرگ به همراه دارد: یکی اینکه سرعت تبادل با این روش ده ها برابر بلوتوث و فناوری های قدیمی است و دیگر اینکه از همین طریق می توانید میان دستگاه هایی از پلتفرم های مختلف (اندروید، iOS، ویندوزفون، ویندوز، مک، لینوکس و ...) بدون نیاز به سیم ایجاد ارتباط کنید.

در وبسایت دیجیاتو اینگونه ذکر شده است که:

با توجه به اهمیت این شیوه از تبادل فایل، در جعبه ابزار این هفته قصد معرفی برترین اپلیکیشن هایی را داریم که می توانند فایل های شما را از طریق وای فای با سرعتی شگفت انگیز میان پلتفرم های مختلف جابجا کنند.

خیلی ها عقیده دارند که علیرغم تمام تعریف و تمجیدهایی که از زاپیا می شود، SHAREit عملکرد بسیار بهتری در تبادل فایل از خود به نمایش می گذارد. ابزار جابجایی فایل لنوو می تواند با سرعت 20 مگابایت در ثانیه فایل ها را میان دو گجت هوشمند جابجا کند؛ تقریبا 20 برابر بیشتر از سرعتی که بلوتوث قادر به انجام این کار است.

خوشبختانه SHAREit کراس پلتفرم هم هست، یعنی در تمام پلتفرم های موجود (iOS، اندروید، ویندوزفون، ویندوز) می توانید از آن برای جابجایی فایل های تان بهره بگیرید.

یکی از قابلیت های بسیار جالب SHAREit این است که پس از اتصال دو دستگاه با هم، فرد پذیرنده فایل می تواند کلیه محتوای موجود در دستگاه فرد فرستنده را دیده و بدون دخالت او هر کدام را که خواست به دستگاه خود ارسال کند. البته این کار با صدور دسترسی توسط فرد مقابل انجام خواهد گرفت.