گجت نیوز

معرفی بهترین گجت ها و برنامه های روز دنیا

گجت نیوز

معرفی بهترین گجت ها و برنامه های روز دنیا

چه میزان با برنامه لایکی اشنایی دارید؟

این روز ها لایکی را می توان یکی از محبوب ترین اپلیکیشن ها برای ویرایش و ادیت ویدئو در نظر گرفت. این برنامه که الان مدتی است در سراسر دنیا ترند می باشد به شما امکان ویرایش ویدئو ها و همچنین عکس ها را به بهترین شکل ممکن می دهد. این برنامه امکان افکت گذاری بر روی ویدئو ها، ویرایش و کات کردن فیلم، ویرایش عکس، ترکیب ویدئو ها با یکدیگر و صدا گذاری را به شما می دهد. شما می توانید برای دانلود برنامه لایکی از یکی از معتبر ترین و بهترین سایت هایی که این برنامه را قرار داده اند استفاده کنید.

گزینه Dialogue Acting که برای ساخت ویدیوهای دابسمش مورد استفاده قرار میگیرد . بدین منظور کافیست پس از انتخاب گزینه Dialogue Acting یکی از صداهای از پیش تعریف شده را انتخاب کنید سپس دکمه Apply and Start Shooting را فشار بدهید تا وارد دوربین سلفی خود شوید البته میتوانید از قسمت بالا و انتخاب دکمه Switch دوربین پشت گوشی را نیز انتخاب کنید سپس با فشزدن دکمه نارنجی در وسط صفحه در هنگام پخش صدا شروع به خواندن یا صحبت کردن کنید پس از اتمام بر روی دکمه Stop کلیک کنید تا صدای انتخابی بر روی ویدیو شما قرار گیرد سپس با زدن دکمه چک در قسمت پایین و راست برنامه وارد پنجره ادیت انتخاب موزیک – میزان شدت صدا – زیرنویس میشوید پس از ویرایش مورد نظر بر دکمه Next  را انتخاب کنید  . در قسمت بعدی پس از قرار دادن نام و هشتگ و سایر اطلاعات مورد نظر دکمه Save&Post را انتخاب میکنیم تا ویدیو ساخته شود و پس از بارگزاری اگر خواستید در پروفایلتان هم نمایش داده بشود .

لازم به ذکر است که این اپلیکیشن پر است از کلیپ های بقیه کاربران که شما می توانید با آن ها ساعت ها مشغول شوید. همچنین شما نه تنها می توانید ویدئوی خود را در likee بلکه می توانید آن را در شبکه های اجتماعی مختلف نیز به اشتراک بگذارید. با اینکه عمر زیادی از لایکی نمیگذرد به خوبی توانسته است با اپلیکیشن های هم محور خود از جمله تیک تاک رقابت کند و عده زیادی از کاربران را جذب خود سازد. likee امکان استفاده در هر دو سیستم عامل اندروید و ios را فراهم کرده است.

برنامه Likee به یک ویدیوساز جادویی پیشرفته مجهز شده است که کلیپ‌های سفارشی منحصربه‌فرد، دابسمش، همگام‌سازی، دوئت، جلوه‌های ویژه رایج و هزاران استیکر و موزیک را ارائه می‌دهد. این برنامه برای ساختن فیلم‌های جذاب بسیار عالی است. می‌توانید به راحتی جالب‌ترین مطالب را برای اشتراک فیسبوک، اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی خود انتخاب کنید. با ابزار ویرایش هیجان‌انگیز آن، شامل بیش از 300 برچسب ایموجی و فیلترهای چهره مانند فیلترهای زیبایی AI، استیکرهای شیک، فیلترهای موسیقی جادویی چهاربعدی و موارد دیگر، کاربران می‌توانند فیلم‌هایی سرگرم‌کننده با جلوه‌هایی آنی بسازند که قبلاً مشابه آن را هیچ‌وقت ندیده‌اید!

پس از دانلود برنامه LIKE برای اندروید و.. و ساخت و وارد شدن به اکانت خود، وقتی در صفحه اصلی برنامه هستید روی نماد ویدیو در مرکز صفحه تاچ کنید. شما می توانید ویدیو را ضبط کرده یا از گالری انتخاب کنید. بلافاصله با باز شدن دوربین، می توانید افکت ها، استیکر ها و ویژگی های معروف را برای استفاده تست کنید.

برنامه Likee ، که قبلاً نام LIKE Video بود ، یک برنامه ساخت و ویرایش ویدیو رایگان است که به کاربران امکان می دهد در فیلم هایی جذاب با موسیقی خاص خود بسازند و آنها را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند. کاربران مانند تیک تاک ، با Likee ، می توانند فیلم ها را فیلمبرداری کرده و جلوه هایی مانند موسیقی ، فیلترها و ایموجی ها را اضافه کنند ، قبل از اینکه مستقیماً در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد