گجت نیوز

معرفی بهترین گجت ها و برنامه های روز دنیا

گجت نیوز

معرفی بهترین گجت ها و برنامه های روز دنیا

یکی از قدرتمند ترین مرورگر های ساخته شده یعنی گوگل کروم

همه ی ما به صورت روزمره از انواع مرورگر ها استفاده می کنیم در گذشته رقابت سنگینی میان گوگل کروم و فایر فاکس بود الان هم این رقابت هنوز وجود دارد اما گوگل کروم به علت سرعت بسیار بالایی که دارد و همچنین مجموعه کاملی از پلاگین های قابل نصب می توان تا حدی زیادی ان را پیشتاز در این رقابت دانست. به صورت روزانه عددی در حدود ۱۰ میلیون بار دانلود گوگل کروم انجام می شود که عدد فوق العاده بالایی می باشد و می توان به قدرت این برنامه پی برد

گاهی اوقات پیش می آید که می خواهید چند صفحه ای در جست و جویتان به عقب برگردید و آنجا یک مطلب را چک کنید. اما به دلیل مشکلاتی مانند سرعت اینترنت با زدن دکمه back در بین صفحات سرگردان می شوید و دیگر نمی توانید مسیر اصلی را پیدا کنید. برای اینکه با چنین مشکلی مواجه نشوید کافی است چند لحظه روی دکمه back مکث کنید. با این کار فهرستی از آخرین صفحاتی که به آنها سر زده اید نمایش داده می شود که خیلی راحت می توانید گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.

همانطور که شاید بدانید، اگر به صورت تصادفی صفحه ای را ببندید، اگر مایل باشید می توانید سریعاً آن را با فشردن کلید های Ctrl-Shift-T پیدا نموده و اجرا کنید. با این حال، اگر موردی را بخواهید که به تازگی در آن نبوده اید یا حتی از مواردی باشد که در این لیست به دست آمده با استفاده از فشردن این کلید ها موجود نباشد چگونه عمل می کنید؟

فرض کنید در حال تحقیق درباره پروژه ای هستید و ناگهان می بینید چند ده صفحه درباره موضوع باز کرده اید. اما فرصت ندارید همه را یک به یک مطالعه کنید و باید این کار را به زمان دیگری موکول کنید. در چنین شرایطی از منوی تنظیمات گزینه bookmarks را انتخاب کرده و سپس روی bookmark open pages کلیک کنید تا همه صفحاتی که باز هستند به فهرست شما اضافه شوند.

گوگل کروم دارای رابط کاربری آسان و محیطی جذاب ودلنشین است که شما با کمک این مرورگر میتوانید نهایت لذت وبگردی را تجربه کنید. مرورگر گوگل کروم دارای ویژگی های بسیاری است که دارا بودن Task Manager و همچنین مرور امن و مخفی وب سایت ها بدون جاگذاشتن ردپایی از ویژگی های این نرم افزار است. گوگل کروم تنها رغیب اصلی برای بنیان موزیلا فایرفاکس است که قدرت کروم به عملکرد برنامه و سرعت پردازش آن به جاوا اسکریپت آن بستگی دارد. گوگل کروم بخوبی محصولات و خدمات کمپانی گوگل را پشتیبانی میکند که مدیریت کامل جیمیل، اکانت پیکاسا و ... جزئی از آنها هستند. دیگر نیازی نیست برای جستجوی عبارات بصورت رسمی وارد سایت گوگل شوید کافیست عبارت جستجو را در نوار آدرس تایپ کنید تا نتایج جستجو برای شما به نمایش دربیاید.

این قسمت از مقاله از سایت معتبر بیتوته انتخاب شده است.

تنها یک ضربه با محتوای دلخواهتان فاصله دارید. Chrome نه‌تنها برای «جستجوی Google» سریع است، بلکه طوری طراحی شده است که با همه محتوای دلخواهتان فقط یک ضربه فاصله داشته باشید. از صفحه برگه جدید می‌توانید به سایت‌های خبری موردعلاقه یا رسانه‌های اجتماعی مستقیماً دسترسی داشته باشید. Chrome همچنین ویژگی «ضربه برای جستجو» را در اغلب صفحات وب دارد. می‌توانید همان‌طور که از مطالعه صفحه لذت می‌برید با ضربه زدن روی هر کلمه یا عبارت، جستجوی Google انجام دهید.

Get themes : با کلیک روی این لینک به قسمت پوسته های سایت رسمی مرورگر کروم ارجاع داده خواهید شد و میتوانید از آنجا پوسته های دلخواه خود را دریافت کنید . البته این مورد جزو تحریم های ناجوانمردانه گوگل علیه ایران قرار دارد . راههایی نیز برای دور زدن این تحریم ها وجود دارد که نیازمند کمی تحقیق در دنیای بزرگ اینترنت است .حالا فرض کنید که چند تب را باز کرده اید . قصد دارید آنها را به لیست اضافه کنید . حال و حوصله ی تایپ کردن آدرس را نیز ندارید . در این وضعیت شما باید دکمه Use Current را بفشارید . البته با فشردن این دکمه ، تمامی آدرس های دیگر موجود در لیست حذف خواهند شد و فقط آدرس های کنونی باقی خواهند ماند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد