گجت نیوز

معرفی بهترین گجت ها و برنامه های روز دنیا

گجت نیوز

معرفی بهترین گجت ها و برنامه های روز دنیا

چه میزان با برنامه لایکی اشنایی دارید؟

این روز ها لایکی را می توان یکی از محبوب ترین اپلیکیشن ها برای ویرایش و ادیت ویدئو در نظر گرفت. این برنامه که الان مدتی است در سراسر دنیا ترند می باشد به شما امکان ویرایش ویدئو ها و همچنین عکس ها را به بهترین شکل ممکن می دهد. این برنامه امکان افکت گذاری بر روی ویدئو ها، ویرایش و کات کردن فیلم، ویرایش عکس، ترکیب ویدئو ها با یکدیگر و صدا گذاری را به شما می دهد. شما می توانید برای دانلود برنامه لایکی از یکی از معتبر ترین و بهترین سایت هایی که این برنامه را قرار داده اند استفاده کنید.

گزینه Dialogue Acting که برای ساخت ویدیوهای دابسمش مورد استفاده قرار میگیرد . بدین منظور کافیست پس از انتخاب گزینه Dialogue Acting یکی از صداهای از پیش تعریف شده را انتخاب کنید سپس دکمه Apply and Start Shooting را فشار بدهید تا وارد دوربین سلفی خود شوید البته میتوانید از قسمت بالا و انتخاب دکمه Switch دوربین پشت گوشی را نیز انتخاب کنید سپس با فشزدن دکمه نارنجی در وسط صفحه در هنگام پخش صدا شروع به خواندن یا صحبت کردن کنید پس از اتمام بر روی دکمه Stop کلیک کنید تا صدای انتخابی بر روی ویدیو شما قرار گیرد سپس با زدن دکمه چک در قسمت پایین و راست برنامه وارد پنجره ادیت انتخاب موزیک – میزان شدت صدا – زیرنویس میشوید پس از ویرایش مورد نظر بر دکمه Next  را انتخاب کنید  . در قسمت بعدی پس از قرار دادن نام و هشتگ و سایر اطلاعات مورد نظر دکمه Save&Post را انتخاب میکنیم تا ویدیو ساخته شود و پس از بارگزاری اگر خواستید در پروفایلتان هم نمایش داده بشود .

لازم به ذکر است که این اپلیکیشن پر است از کلیپ های بقیه کاربران که شما می توانید با آن ها ساعت ها مشغول شوید. همچنین شما نه تنها می توانید ویدئوی خود را در likee بلکه می توانید آن را در شبکه های اجتماعی مختلف نیز به اشتراک بگذارید. با اینکه عمر زیادی از لایکی نمیگذرد به خوبی توانسته است با اپلیکیشن های هم محور خود از جمله تیک تاک رقابت کند و عده زیادی از کاربران را جذب خود سازد. likee امکان استفاده در هر دو سیستم عامل اندروید و ios را فراهم کرده است.

برنامه Likee به یک ویدیوساز جادویی پیشرفته مجهز شده است که کلیپ‌های سفارشی منحصربه‌فرد، دابسمش، همگام‌سازی، دوئت، جلوه‌های ویژه رایج و هزاران استیکر و موزیک را ارائه می‌دهد. این برنامه برای ساختن فیلم‌های جذاب بسیار عالی است. می‌توانید به راحتی جالب‌ترین مطالب را برای اشتراک فیسبوک، اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی خود انتخاب کنید. با ابزار ویرایش هیجان‌انگیز آن، شامل بیش از 300 برچسب ایموجی و فیلترهای چهره مانند فیلترهای زیبایی AI، استیکرهای شیک، فیلترهای موسیقی جادویی چهاربعدی و موارد دیگر، کاربران می‌توانند فیلم‌هایی سرگرم‌کننده با جلوه‌هایی آنی بسازند که قبلاً مشابه آن را هیچ‌وقت ندیده‌اید!

پس از دانلود برنامه LIKE برای اندروید و.. و ساخت و وارد شدن به اکانت خود، وقتی در صفحه اصلی برنامه هستید روی نماد ویدیو در مرکز صفحه تاچ کنید. شما می توانید ویدیو را ضبط کرده یا از گالری انتخاب کنید. بلافاصله با باز شدن دوربین، می توانید افکت ها، استیکر ها و ویژگی های معروف را برای استفاده تست کنید.

برنامه Likee ، که قبلاً نام LIKE Video بود ، یک برنامه ساخت و ویرایش ویدیو رایگان است که به کاربران امکان می دهد در فیلم هایی جذاب با موسیقی خاص خود بسازند و آنها را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند. کاربران مانند تیک تاک ، با Likee ، می توانند فیلم ها را فیلمبرداری کرده و جلوه هایی مانند موسیقی ، فیلترها و ایموجی ها را اضافه کنند ، قبل از اینکه مستقیماً در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

انواع کامپیوتر ها

کامپیوتر الان نزدیک به ۲۵ سال می باشد که به یک چیز همگانی تبدیل شده است و تقریبا همه با ان اشنایی دارند و به طور مستقیم بر روی زندگی مردم تاثیر گذاشته است. کامپیوتر ها از زمانی که وارد زندگی بشر شده اند، انواع مختلفی از ان ها را ما شاهد هستیم که این انواع مختلف در حال حاضر روز به روز رو به افزایش هستند. هر کدام از این کامپیوتر ها برای موارد خاصی استفاده می شوند مثلا ممکن است برای کار های مهندسی و یا نجوم استفاده شوند و یا شاید هم در کار های پزشکی برای پیدا کردن درمانی برای کورو نا ویروس.

کامپیوتری که برای سرویس دهی به کامپیوترهای دیگر تحت شبکه سراسری وب طراحی و ساخته می شود . کامپیوتری با حجم بسیار زیاد حافظه ، پردازنده های قوی و پر سرعت و قطعاتی با بهترین کیفیت . این کامپیوتر باید به طور شبانه روزی روشن و به اینترنت متصل باشد تا سایتهایی که روی فضای مجازی آن قرار دارند دچار مشکل نشوند  . طراحی و نگهداری سرور کار ساده ای نیست و به همین دلیل افراد عادی نمی توانند برای خود یک سرور داشته باشند اما می توانند یک سرور را به صورت ماهیانه یا سالیانه از شرکتهای معتبر در این زمینه اجاره کنند . اجاره سرور ارزان نیست .

کامپیوترهای شبکه ( سرورهای شبکه ) کامپیوترهایی هستند که یک شبکه کامپیوتری را مدیریت ، پشتیبانی و از نظر امنیتی محافظت می کنند . کاربران شبکه می توانند از منابع ( شامل داده ها ، نرم افزارها و سخت افزارها ی ) موجود در سرور شبکه استفاده کنند . در گذشته این کاربران تنها از پایانه های گنگ استفاده می کردند ، پایانه های گنگ وسایلی ( شامل تنها یک صفحه نمایش و یک صفحه کلید ) بودند که به سادگی ورودی را از کاربر پذیرفته و نتایج را نمایش می دادند . در این حالت ، تمام عملیات پردازش و نگهداری داده ها توسط کامپیوتر سرور انجام می شود .

در گدشته نه چندان دور Mainframe‌ها رایانه‌های حجیمی بودند. تعداد زیادی ترمینال (صفحه کلید و صفحه نمایش) می‌توانست به صورت همزمان به یک Mainframe وصل شود. Mainframe  در واقع پردازنده و حافظه همه آن ترمینال‌ها بود. ابن کامپیوترها برای محاسبات بسیار پیچیده و سنگین طراحی شده‌اند و در مؤسساتی بکار گرفته می‌شوند که حجم اطلاعاتی که در آن‌ها پردازش می‌شود بسیار زیاد است. مثلا مؤسساتی که باید اطلاعات مربوط به آب، برق و تلفن شهروندان یک شهر را پردازش کند و یا مراکز تجاری س- دولتی و دانشگاهی. حجم این کامپیوترها زیاد بوده و قسمت‌های تشکیل دهنده آن‌ها مجزا از هم بوده. کاربران این کامپیوترها معمولا از طریق شبکه به آن دسترسی دارند و به صورت مشترک از امکانات آن بهره می‌برند.

می دانیم که دانشمندان عصر حاضر را " عصر ارتباطات و اطلاعات" نامیدند و در این دوره جهان آنقدر کوچک به نظر می رسد که به آن دهکده جهانی می گویند. در دهکده جهانی بشر مرزهای مکانی و زمانی را از بین برده و گسترش اطلاعات در سطح جهان بصورت لحظه ای انجام می گیرد. بنابراین برای اینکه ما هم از حرکت رو به جلو بشر در فناوری اطلاعات عقب نمانیم، بایستی از هم اکنون اطلاعات خویش را افزایش دهیم.

در گذشته نه چندان دور ،Mainframe ها رایانه های بسیار حجیمی بودند.این کامپیوتر ها دارای تعداد زیادی ترمینال (صفحه کلید و مانیتور) بودند که به طور همزمان به Mainframe وصل می شدند.  Mainframe در واقع پردازنده و حافظه همه ترمینال ها محسوب می شد .  Mainframe های امروزی که معمولا Enterprise serve نامیده می شوند به ترمینال ها وصل نمی شوند،اندازه آن ها کوچک شده و نقش یک سرور (server) را بازی می کند. سرور در محیط شبکه ، به کامپیوتری اطلاق می شود که به دیگر کامپیوتر ها سرویس می دهد. Mainframe ها اغلب در شرکت های بزرگ تجاری،بانک ها ادارات و دانشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد. 

زبان برنامه نویسی برنامه های اندرود چیست؟

یکی از متخصصین که در زمینه برنامه نویسی روز به روز وجودشون بیشتر نیاز می شود متخصصان اندروید می باشند. برنامه این که شما هم به جمع این برنامه نویسان اضافه شوید پیشنهاد می کنیم متن پایین را دنبال کنید. این متخصصین با یادگیری زبان برنامه نویسی اندروید سعی توانایی طرایحی اپلیکیشن های اندروید را دارند و البته در قبال این طراحی اپلیکیشن درامد قابل توجهی نیز در سراسر دنیا بدست می اورند.
شاید شما هم تصمیم خود را گرفته اید که اولین گام خود را برای ورود به این بازار بزرگ بردارید ولی نمی‌دانید از کجا شروع کنید! همچنین سوال‌های زیادی در ذهنتان شکل گرفته است و به دنبال پاسخی مناسب برای آن‌ها هستید. سوالاتی از جمله برنامه نویسی اندروید چیست، بازار کار اندروید در ایران چگونه است ، پیش نیازهای برنامه نویسی اندروید چیست و... . پس اگر دوست دارید پاسخ سوالات خود را از زبان سعید شاهینی برنامه نویس ارشد اندروید دیجی کالا بشنوید، ویدئو بالا را از دست ندهید.
در این مقاله می خوام ابتدا بگم زبان برنامه نویسی اندروید چیست، زبان اصلی برای برنامه نویسی اندروید کدام زبان می باشد و در آخر بهترین زبان برنامه نویسی اندروید رو معرفی کنیم تا شما با خیال راحت بتوانید یکی رو انتخاب کنید. قبلا هم در فایل های صوتی که در شبکه های اجتماعی منتشر کردم در این باره صبحت کردیم که زیاد درگیر سوالات و حاشیه ها نشید و سریع عمل کنید. اگر می خواهید اقدام به انتخاب زبان برنامه نویسی اندروید کنید یکی از زبان های خوب رو انتخاب کنید و سریع شروع به آموزش دیدن نمایید. در مسیر خودتون خیلی چیزها رو یاد می گیرید پس نگران نباشید.

Kotlin یک زبان برنامه‌نویسی است که برای اجرا در ماشین مجازی Java طراحی شده است. این یعنی برنامه‌های Kotlin بر روی Bytecodeهای Java سوار هستند و به برنامه‌ها اجازه می‌دهد تا بر روی هر ماشینی که Java runtime Environment را پشتیبانی می‌کند، اجرا شوند. از آن جایی که اکثر ماشین‌ها این محیط را پشتیبانی می‌کنند، Kotlin یک راه به‌نسبت راحت برای خلق نرم‌افزارهای چندسکویی (Cross-platform) است. با Kotlin شما بهترین خصوصیات Java را بدون نقاط ضعف آن در اختیار دارید. هماهنگی قسمت‌های مختلف و خصوصیات Kotlin امروزی، تمیز و سریع هستند و تجربه‌ برنامه‌نویسی راحتی را ارائه می‌کنند. در حالی که Java به نظر سنگین و منسوخ به نظر می‌رسد، Kotlin حس تازگی و هوشمندی دارد. درواقع به‌گونه‌ای می‌توانید به Kotlin به عنوان یک زبان طراحی‌شده برای نوشتن برنامه‌های اندروید فکر کنید.

این هم یکی از اشتباهات و در عین حال شاید نقاط قوت من در یادگیری برنامه نویسی اندروید بود. در یادگیری برنامه نویسی به شدت عمیق می شدم و تا به مبحثی کاملا مسلط نمی شدم از آن در پروژه هایم استفاده نمی کردم. این باعث می شد یادگیری ام بسیار عمیق اما کند باشد. به شما توصیه می کنم عمیق اما پروژه محور یاد بگیرید. در ابتدای یادگیری اندروید یک پروژه بسیار ساده برای خود در نظر بگیرید و همزمان که از روی کتاب، فیلم، سایت و... یاد می گیرید همان مباحث را در پروژه خود پیاده کنید. حتی زمانی که کتابخانه های مهم جاوا مانند Dagger یا RxJava را یاد می گیرید در پروژه های خود پیاده سازی کنید. این کار به شدت بهینه تر از کاری است که من انجام می دادم.

جاوا در سال 1995 معرفی شد. اگرچه با استفاده از آن می‌توان هر نوع نرم افزاری برای پلتفرم‌ها و سیستم عامل‌های مختلف نوشت، اما اصلی‌ترین کاربرد جاوا، توسعه اپلیکیشن‌های تحت وب است. دلیل امکان استفاده از برنامه‌های جاوا در پلتفرم‌های مختلف، ماشین مجازی آن است که به راحتی بر روی هر سیستم عامل نصب می‌شود. دستگاه‌های اندرویدی نیز دارای این ماشین بوده و کدهای جاوا را تحلیل می‌کنند.

 اندروید یک زبان برنامه نویسی شی گرا با موضوعات گیج کننده است، مانند ساختارها، خطاهای اشاره گر و بسیاری از ساختارهای پیچیده دیگر که اگر SDK جاوا  را به این‌ها اضافه کنیم، همه چیز پیچیده‌تر می شود. وقتی برای اولین بار سراغ کدنویسی اندروید می‌روید، باید خود را برای مبارزه‌ ی اینکه جاوا چیست و اندروید چگونه کار می‌کند، آماده کنید . برنامه نویسی با استفاده از جاوا همچنین نیاز به درک پایه‌ای از مفاهیم (گریدل (مانند Manifest Android و XML دارد.

یکی از قدرتمند ترین مرورگر های ساخته شده یعنی گوگل کروم

همه ی ما به صورت روزمره از انواع مرورگر ها استفاده می کنیم در گذشته رقابت سنگینی میان گوگل کروم و فایر فاکس بود الان هم این رقابت هنوز وجود دارد اما گوگل کروم به علت سرعت بسیار بالایی که دارد و همچنین مجموعه کاملی از پلاگین های قابل نصب می توان تا حدی زیادی ان را پیشتاز در این رقابت دانست. به صورت روزانه عددی در حدود ۱۰ میلیون بار دانلود گوگل کروم انجام می شود که عدد فوق العاده بالایی می باشد و می توان به قدرت این برنامه پی برد

گاهی اوقات پیش می آید که می خواهید چند صفحه ای در جست و جویتان به عقب برگردید و آنجا یک مطلب را چک کنید. اما به دلیل مشکلاتی مانند سرعت اینترنت با زدن دکمه back در بین صفحات سرگردان می شوید و دیگر نمی توانید مسیر اصلی را پیدا کنید. برای اینکه با چنین مشکلی مواجه نشوید کافی است چند لحظه روی دکمه back مکث کنید. با این کار فهرستی از آخرین صفحاتی که به آنها سر زده اید نمایش داده می شود که خیلی راحت می توانید گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.

همانطور که شاید بدانید، اگر به صورت تصادفی صفحه ای را ببندید، اگر مایل باشید می توانید سریعاً آن را با فشردن کلید های Ctrl-Shift-T پیدا نموده و اجرا کنید. با این حال، اگر موردی را بخواهید که به تازگی در آن نبوده اید یا حتی از مواردی باشد که در این لیست به دست آمده با استفاده از فشردن این کلید ها موجود نباشد چگونه عمل می کنید؟

فرض کنید در حال تحقیق درباره پروژه ای هستید و ناگهان می بینید چند ده صفحه درباره موضوع باز کرده اید. اما فرصت ندارید همه را یک به یک مطالعه کنید و باید این کار را به زمان دیگری موکول کنید. در چنین شرایطی از منوی تنظیمات گزینه bookmarks را انتخاب کرده و سپس روی bookmark open pages کلیک کنید تا همه صفحاتی که باز هستند به فهرست شما اضافه شوند.

گوگل کروم دارای رابط کاربری آسان و محیطی جذاب ودلنشین است که شما با کمک این مرورگر میتوانید نهایت لذت وبگردی را تجربه کنید. مرورگر گوگل کروم دارای ویژگی های بسیاری است که دارا بودن Task Manager و همچنین مرور امن و مخفی وب سایت ها بدون جاگذاشتن ردپایی از ویژگی های این نرم افزار است. گوگل کروم تنها رغیب اصلی برای بنیان موزیلا فایرفاکس است که قدرت کروم به عملکرد برنامه و سرعت پردازش آن به جاوا اسکریپت آن بستگی دارد. گوگل کروم بخوبی محصولات و خدمات کمپانی گوگل را پشتیبانی میکند که مدیریت کامل جیمیل، اکانت پیکاسا و ... جزئی از آنها هستند. دیگر نیازی نیست برای جستجوی عبارات بصورت رسمی وارد سایت گوگل شوید کافیست عبارت جستجو را در نوار آدرس تایپ کنید تا نتایج جستجو برای شما به نمایش دربیاید.

این قسمت از مقاله از سایت معتبر بیتوته انتخاب شده است.

تنها یک ضربه با محتوای دلخواهتان فاصله دارید. Chrome نه‌تنها برای «جستجوی Google» سریع است، بلکه طوری طراحی شده است که با همه محتوای دلخواهتان فقط یک ضربه فاصله داشته باشید. از صفحه برگه جدید می‌توانید به سایت‌های خبری موردعلاقه یا رسانه‌های اجتماعی مستقیماً دسترسی داشته باشید. Chrome همچنین ویژگی «ضربه برای جستجو» را در اغلب صفحات وب دارد. می‌توانید همان‌طور که از مطالعه صفحه لذت می‌برید با ضربه زدن روی هر کلمه یا عبارت، جستجوی Google انجام دهید.

Get themes : با کلیک روی این لینک به قسمت پوسته های سایت رسمی مرورگر کروم ارجاع داده خواهید شد و میتوانید از آنجا پوسته های دلخواه خود را دریافت کنید . البته این مورد جزو تحریم های ناجوانمردانه گوگل علیه ایران قرار دارد . راههایی نیز برای دور زدن این تحریم ها وجود دارد که نیازمند کمی تحقیق در دنیای بزرگ اینترنت است .حالا فرض کنید که چند تب را باز کرده اید . قصد دارید آنها را به لیست اضافه کنید . حال و حوصله ی تایپ کردن آدرس را نیز ندارید . در این وضعیت شما باید دکمه Use Current را بفشارید . البته با فشردن این دکمه ، تمامی آدرس های دیگر موجود در لیست حذف خواهند شد و فقط آدرس های کنونی باقی خواهند ماند .

چقدر با اینترنت اکسپلورر اشنا هستید؟

اینترنت اکسپلورر که به نام IE نیز شناخته می شود یکی از اولین مرورگر هایی است که ساخته شده است، این مرورگر همیشه و به صورت پیش فرض بر روی تمامی ویندوز های نصب شده و اماده به استفاده است و شما باید از این مرورگر استفاده کنید. با رشد تکنولوژی و ساخت برنامه های بهتر، این مرورگر تقریبا از میان مرورگر های مورد استفاده کاربران خارج شد و مرورگر های دیگری مانند گوگل کروم و یا مازیلا فایر فاکس جای این مرورگر را گرفتند , و علت این موضوع هم عقب مانده بودن موتور جستجو این مرورگر و همچنین سرعت بسیار و پایین ان بود اما با وارد شدن نسخه های جدید IE، این برنامه سعی کرده است نقص های گذشته خودش را جبران کند اما برای انجام این کار و تغییر ذهنیت کاربران باید مسیر زیادی را طی کند.

2 – بعضیاز سایت های عکس های دیجیتالی دارای تصاویری با وضوح و کیفیت بالا هستند، ولی اگرعکس در پنجره مرورگر جا نشود تولید دردسر می کند. در صورت مواجهه باتصویری که بهعلت بزرگ بودن آن نتوانستید تمام عکس را یکجا در صفحه مشاهده کنید، به جای این کهصفحه را به بالا یا پایین (یا به چپ و راست) اسکرول کنید،کمی صبر کیند تا 6IE اندازه آن را برای شما تنظیم کند. اگر ترجیح می دهید عکس را در اندازه واقعی خودببینید، ماوس را به گوشه پائین در سمت راست برده و روی دکمه مربوطه کلیک کنید.

▪ بعضی کوکی ها مفید هستند . مثلاً سایتهای فروشگاهی از جمله Amazon.com به کمک این کوکی ها از خریدهای شما مطلع شده و محصولات جدید را به شما پیشنهاد می دهند، یا سایت Microsoft Support با استفاده از آنها اطلاعات کاملی از جستجوهای اخیر شما به دست می آورد. این کوکی ها به کوکی های «شخص اول» موسومند. کوکی های طرف سوم از وب سایتی متفاوت (طرف سوم) پدید می آیند که معمولاً جنبه تبلیغاتی دارند (مثل Double Click یا AOL) . این شبکه های تبلیغاتی برای بسیاری از سایت های وب تبلیغات می کنند، پس می توانند بفهمند که شما به کدام یک از این سایت ها سر زده اید. اگر دوست ندارید چنین اطلاعاتی درباره شما در جایی نگهداری شود، IE۶ می تواند کوکی های تمام شرکت های طرف سوم، یا شرکت هایی که تعهدی در رعایت حفظ اطلاعات خصوصی شما نمی دهند را مسدود کند.

امروزه با ایجاد قابلیت های مختلف در سایر مرورگر ها، استفاده از Internet Explorer کاهش یافته است اما هنوز هم برخی از سایت ها در ایران با این مرورگر باز می شوند. از جمله مهم ترین سایت هایی که تنها با این مرورگر باز می شوند سایت های دانشگاهی از جمله مجموعه دانشگاه های پیام نور است که دانشجویان برای ورود به صفحات پروفایل خود از این مرورگر استفاده می کنند.

7. بعضی کوکی ها مفید هستند؛ مثلاً سایت های فروشگاهی از جملهAmazon.com ، به کمک این کوکی ها، از خریدهای شما مطلع شده، محصولات جدید را به شما پیشنهاد می دهند و یا سایت Microsoft Support، با استفاده از آنها، اطلاعات کاملی از جست وجوهای اخیر شما به دست می آورد. این کوکی ها به کوکی های «شخص اول» موسومند. کوکی های طرف سوم، از وب سایتی متفاوت پدید می آیند که معمولاً جنبه تبلیغاتی دارند (مثل Double Click یاAOL ). این شبکه های تبلیغاتی، برای بسیاری از سایت های وب، تبلیغات می کنند؛ پس می توانند بفهمند که شما به کدام یک از این سایت ها سر زده اید. اگر دوست ندارید چنین اطلاعاتی درباره شما در جایی نگهداری شود، IE6 می تواند کوکی های تمام شرکت های طرف سوم یا شرکت هایی را که تعهدی در رعایت حفظ اطلاعات خصوصی شما نمی دهند، مسدود کند.

15 – اگر سایتی هیچ حرفی از خط مشی خود در حریم خصوصی بازدیدکنندگان نزده یا خط مشی آنباتنظیمات و اولویت بندی شما مطابقت نداشته باشد، آی****** کوچکی به شکل یک چشمباعلامت ایست در خط وضعیت (پائین پنجره) ظاهر می شود که با کلیک مضاعف روی آن،گزارشی تحت عنوان Privacy Report به نمایش در می آید که ضمن نشان دادن تمام محتویاتآن صفحه، لیستی از کوکیهای ارسالی از طرف آن سایت و پذیرش یا عدم پذیرش آنها از طرفشما نمایش داده می شود. اگر چنین آی******ی را ندیدید، از منوی View گزینه Privacy Report را انتخاب کنید.

▪ اگر می خواهید برای سایت های Favorite خود استثناء قائل شوید، از طریق منوی Tools کادر محاوره Internt Options را باز کرده و به صفحه Privacy بروید. سپس روی دکمه Web Sites و پس از آن Edit کلیک کنید. در این حالت، URL هایی را وارد کنید که می خواهید کوکی ها از آنها«همیشه» قبول یا رد شوند.