گجت نیوز

معرفی بهترین گجت ها و برنامه های روز دنیا

گجت نیوز

معرفی بهترین گجت ها و برنامه های روز دنیا

معرفی ، دانلود و نصب اسنپ چت برای اندروید

از آنجاییکه در کشور ما اکثر افراد فقط از یک شبکه‌ی اجتماعی یا اپلیکیشن پیام‌رسان استفاده میکنند، احتمالا بسیاری از افراد به جز اینستاگرام و تلگرام با شبکه‌های اجتماعیِ دیگر و اپلیکیشن‌های پیام‌رسانِ دیگر غریبه هستند و نسبت به آن‌ها اطلاعاتی ندارند. یکی از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان و تا حدودی شبکه‌ی اجتماعی، سرویس محبوب Snapchat است که کاربران بسیاری را در سراسر دنیا برای خود جذب کرده است. امروز قصد داریم توضیح مختصر و ساده‌ای درباره روش کار و طرز استفاده از این سرویس محبوب را شرح دهیم. همراه چه جوری باشید.

Snapchat چیست؟

اسنپ چت یک شبکه‌ی اجتماعی/پیام‌رسان است که مبنای کار آن ارسال عکس به دوستان به صورت موقت است. یعنی اینکه عکسی را برای دوستتان ارسال میکنید که دوستتان فقط چند ثانیه(یا حتی یک ثانیه) میتواند آن را ببیند، سپس این عکس به صورت خودکار پاک میشود! البته به مروز زمان و با با زیاد شدن کاربران سرویس Snapchat، امکانات بسیاری به این سرویس محبوب اضافه شده است ولی همچنان ماهیت اصلیِ خود که همان ارسال تصاویر نابودشونده است را حفظ کرده است و این قابلیت به عنوان مهم‌ترین قابلیت اسنپ‌چپ شناخته میشود.

همچنین بد نیست بدانید که با توجه به نوع کارکرد این سرویس، اکثر مخاطبانِ آن را قشر نوجوان و به اصطلاح Teenager‌ها تشکیل میدهند.

 اسنپ چت

با نصب اسنپ چت برای سامسونگ و یا گوشی اندرویدی خود وارد دنیای این اپلیکیشن شوید. 

Snapchat نرم افزاری جالب برای برقراری ارتباط در گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. اسنپ چت یک برنامه ارسال دریافت تصاویر مخصوص پلتفرم موبایل می‌ باشد که توسط ایوان اشپیگل از دانشجویان دانشگاه استنفورد توسعه داده شده است. شما با استفاده از این برنامه میتوانید عکس گرفته یا ویدئو ضبط کنید و سپس به آنها متون یا نقاشی اضافه نمایید. پس از انجام فرایند های مورد نظر خود محصول نهایی را به لیستی از دریافت کنندگان مشخص شده ارسال کنید. این تصاویر و ویدئوها اصطلاحا Snaps نامیده می‌ شوند.

به گفته سایت خبری سرپوش امکان جالب نرم افزار اسنپ چت قابلیت تعریف یک زمان دلخواه برای نمایش عکس و فیلم برای گیرندگان است که آنها میتوانند تنها در ان زمان مورد نظر شما آن فیلم و عکس را ببینند. پس از به پایان رسیدن این محدوده زمانی، این تصاویر از دید دریافت کنندگان مخفی شده و از سرورهای اسنپ چت نیز حذف می‌ شوند. برنامه اسنپ چت به شما اجازه برقرای یک ارتباط خوب مبتنی بر صوت و تصویر را داده و شما میتوانید با همدیگر در ارتباط باشید. در حال حاضر اپلیکیشن اسنپ چت فقط برای پلتفرم موبایل عرضه شده است و سیستم عامل‌های اندروید و آی. او. اس پشتیبانی می‌ شوند. 

نصب اسنپ چت در بین تمامی کاربران ایران بسیار پرطرفدار شده است. 

اسنپ کد مخصوص حساب کاربری در اسنپ چت

پسورد اسنپ چت

 بهترین روش برای ساخت پسورد مناسب برای اسنپ چت استفاده از سایت های پسورد ساز می باشد که با کمک آنها می توانید پسورد های با ضریب امنیت بالا و مورد قبول برنامه اسنپ چت را بسازید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد